петък, 4 март 2011 г.

ЖИВОТЪТ Е ДВИЖЕНИЕ. ДВИЖЕНИЕТО Е ЖИВОТ. АНТИ-СТРЕС СЕМИНАР ЧРЕЗ ИЗКУСТВА

Дата: 12.03.2011
От 14 до 19 часа
Място: гр.Хасково, бул."Г.С.Раковски" 26 , ет.2 залата Wing Chun
В продължение на пет часа ще се забавляваме на усещането, че сме живи. Ще изследваме свободата във всичките й проявления-емоционало, ментално, телесно. Ще танцуваме и рисуваме, визуализираме и медитираме.


Водещи: Александър Вачев - Dancing Stars 2009
и Кремена Станилова
Цена: 50 лв. включва семинар, хапване и питиета
Записване до 18.часа на 10.03.2011 г.

тел.0888 96 13 45

!!! Предварителните умения за танцуване не са задължителни:)))

ОБРАТНИ ВРЪЗКИ ОТ УЧАСТНИЦИ СЛЕД СЕМИНАРА


Семинарът беше страхотен:).Беше много забавно.На мен ми хареса как се отпускате Алекс и Ти,в смисъл , че наистина правите това което иска тялото ви в дадения момент.Аз си взех от този семинар може би точно това , че човек трябва да прави това което иска тялото му без да се замисля как изглежда в очите на останалите или какво си мислят за него,макар че на моменти ми е малко трудно това:).Хареса ми че се забавлявах,пробвах непознати досега за мен неща,срещнах различни хора.Сега не се сещам да има нещо , което да не ми е харесало , но наистина беше м? ½ого различно за мен изживяване.Ами това е.Лека вечер ти желая:).

Ивелина



.........

Здравей Креми. Надявам се да не съм закъсняла с отговора си, но имах проблем с интернета.
Съвсем накратко мога да кажа, че основното усещане което доминираше във втората част на сесията и след това беше лекота. Може би в началото ми беше странно и по-трудно да се отпусна, защото за първи път участвам в такова мероприятие, но постепенно всичко си дойде на мястото.

Доволна съм, че през цялото време бях наясно, че правя нещо за себе си. Не че съм човек който не полага грижа за себе си.В никакъв случай не съм небрежна и не подценявам ситуациите около себе си, но не можех да постигна този резултат сама.Отдавна съм си мечтала да бъда в състояние в което да почувствам съзнанието си освободено, изпразнено от мисли. Е вие с Алекс ми помогнахте да го постигна. С удоволствие ще се възползвам от всяка подобна възможност - в Хасково или на друга територия-без значение.Мисля, че го заслужавам.

Пожелавам ти хубав ден и много щастливи изживявания.

Румяна



.........

Na men mnogo mi haresa, osaznah 4e stapkite v tanza ne sa naj-vagnite, po vagen e duhat na tanza i negovata improvizazija s tjaloto

Elena

………….

Kremi izvinqvam se za zakysnenieto kakto kazah i tam az li4no a i Viki sme mnogo dovolni ot seminara.Za men be6e to4no tova koeto i o4akvah .Mnogo mi haresa kak be6e organizirano haresa mi i Aleks mislq 4e vsi4ko be na nivo .Mnogo se izmorih 4estno kazano idvat mi malko v pove4e 4asovete no pyk za smetka na tova dosta se zaredih emocionalno sqka6 si vyrnah silata da se borq za ne6tata koito iskam po4uvstvah se kato edna krasiva jena gledaiki kak Aleks iska da ni vnu6i tova i da ni nau4ite na tova . .Malko se pritesnqvah Viki kak 6te reagira no se okaza 4e i tq e mnogo dovolna i ne syjalqva6e 4e e do6la.Az mislq 4e vseki koito e gotov za promqna a i dyrji na sebe si e izvlqkyl nai dobroto ot seminara.

Valia

………………

Здравей Креми

Много ти благодаря за смс-а за обратна връзка!
Днес много ми се искаше да ти разкажа, но не събрах смелост...моята реалност не събра смелост -мой проблем нали:-))?
За мен началото беше много тежко: имах чувство, че ще
избягам....задушавах се,...., но си казах, че трябва да остана...
Много ти благодаря, че ме гушна по едно време......все още търся любовта извън себе си....
После усещането беше много странно: удоволствие с много болка....
Опитвах се да не мисля.....оставях
се на музиката....Беше ми хубаво...после пак усещах болката....
В един момент избрах да се чувствам виновна.......Алекс ми помогна в паузата да изляза от това си циклене.
После, всичко ми е като на сън....оставих се на болката и удоволствието...и като че тя намаля.....
Когато показвахме рисунките ми се прииска да съм нарисувала нещо друго, но си казах, какво ти пука....това е твоето усещане:Болко-удоволстие:....Крем, сигурно съм голям мазохист,а?.....Искам да започна да работя отново върху себе си, но изпитвам луд страх.....
Най-добре се чувствах при опита с клоуна.....
След семинара бях в силна еуфория: цял живот не съм танцувала така.....Прекарах една уникална вечер...не си задавах въпросa: мога или не мога да танцувам.....просто се кефих на вечерта.Както ми писа Теди, бях хипер щастлива...., но хипер щастието не е спасение........В неделя бях хипер изгубена....., дадох си равносметка, какво съм изгубила в годините.....Днес сякаш нещата са си по местата...., но в мен има някакво напрежение
Доста объркано писъмце.....и аз самата съм много объркана...
Дора

...........

Ако човек искаше да открие качества или нещо заключено в себе си,ако е искал да научи нещо,но без някой друг да му налага собствените си виждания,то такъв беше семинарът "Животът е движение.Движението е живот".По ирония на съдбата, в последните седмици си мислех точно за качествата на жената,заложеното й от природата
и това ,как аз за себе си да го отключа и през часовете ,прекарани с Алекс,научих много полезни "инструкции" ,които ще запазя за цял живот.
Другото интересно за мен бе да се запозная с нови хора от различна възраст и да видя как те реагират на едно и също нещо по различен начин и имат различни усещания в зависимост от начина им на живот и гледната им точка :)
Беше ми изключително полезно и приятно.С удоволствие бих посетила още такива подобни семинари :)

Поздрави !

Ива

............







Няма коментари:

Публикуване на коментар